Vyvolení Dom snov - logo

Vyvolení jednotkou na trhu

Lídrom aj prvá epizóda Česko Slovensko má talent.
V sobotu 14. septembra zaznamenala reality šou Vyvolení: Dom snov výrazný úspech. Nový vysielací čas zabezpečil Vyvoleným nárast podielu (21,3%) a prvú priečku v čase svojho vysielania. Amatérski stavbári najviac zaujali ženy v cieľovej skupine 25 - 34, kde dosiahli podiel 32%. Vyvolení boli výborne sledovaní v cieľovej skupine 12 – 54 v Žilinskom kraji (podiel 29,1%) a tradične v najbonitnejšom Bratislavskom kraji (podiel 31,5%).
V nedeľu 15. septembra štartovala na obrazovkách TV JOJ štvrtá séria dlho očakávanej talentovej šou Česko Slovensko má talent.  V cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 11,4% a podiel 31,7% a stala sa lídrom trhu. Šou uprednostnili pred ponukou konkurencie takmer všetky divácke cieľové skupiny, pričom rezonovala najmä u mladých divákov. Najvyšší podiel nad 40 percent dosiahli ženy 15-24 (44,3%) a muži 15-24 (40,3%). Česko Slovensko má talent bol nadpriemerne sledovaný v Žilinskom kraji (podiel 42,5%) a v Banskobystrickom kraji (podiel 36,9%).  
Nočná šou Česko Slovensko má talent - Cesta do semifinále, v ktorej mali diváci po prvýkrát možnosť naživo hlasovať a poslať svojho favorita priamo do semifinále, dosiahla podiel 27,4%, čím výrazne porazila film konkurenčnej televízie.